Futbolli i femrave po shndërrohet në një biznes të rëndësishëm. Ndërkohë që popullariteti i këtij sporti po rritet, sponsorët dhe transmetuesit po tregohen gjithnjë e më të vëmendshëm

“A duhet të paraqitemi kështu para një loje?”, shkruhet në sloganin e ekipit kombëtar francez, që u shfaq nudo gjatë Kupës Botërore të Futbollit të Femrave në vitin 2011, shkruan The Economist. Gjatë turneut të këtij viti, shifrat arritën nivele rekord, pa qenë nevoja për të ndërmarrë masa të tilla drastike.

FIFA, organi qeverisës, vlerësoi se numri i ndjekësve të këtij sporti shkoi në 1 miliardë nga 750 milionë që ishte gjatë katër viteve më parë në Kanada. Gjysmëfinalja ku një prej ekipeve ishte edhe Britania, rezultoi të ishte njëkohësisht edhe programi më i ndjekur televiziv në Britani gjatë këtij viti.