Cilësia e shërbimeve publike ka të bëjë shumë edhe më mënyrën se si administrata publike e vendit komunikon me qytetarit.

Me këtë qëllim, për herë të parë ka nisur trajnimi i mbi 1500 punonjësve të parë administratës shtetërore mbi kodin e etikës, komunikimin dhe kujdesin ndaj qytetarit.

Zëvendëskryeministrja Senida Mesi njoftoi nga studio e ERTV, se trajnimet për Kodin e Etikës nga administrata shtetërore do të vazhdojnë me qëllim përmirësimin e cilësisë së shërbimit në dyert e shtetit.
“Kemi filluar trajnimin e 1500 punonjësve që janë në vijën e parë të shërbimit, ata janë avokati i qytetarëve në lidhje me shërbimet. Janë avokati i qytetarëve në momentin që marrin kërkesat e tyre dhe i kalojnë në zyrat e procesimit. Për herë të parë administrata shqiptare po trajnohet për kodin e etikës, sjelljen ndaj qytetarit dhe elementët e kujdeist ndaj qytetarit”, tha Mesi.

Zyrtarja e lartë e qeverisë shtoi se paralelisht po punohet për reduktimin e dokumentacionit që qytetarit i kërkohet gjatë marrëdhënieve me administratën publike.

“Në fazën e parë të procesit të deregulimit kemi reduktuar 30 % te dokumentave. Sot ka gjithashtu dokumente që qytetari nuk duhet t’i dorëzojë sepse është detyrimi i administratës për ti gjeneruar ato vetë’, tha Mesi.

ERTV Intervista 🎤: Zëvendës Kryeministrja, Senida Mesi, mbi “Kartën e Qytetarit", dokumentit që përcakton e garanton të drejtat e qytetarëve të zakonshëm për përfitimin e shërbimeve publike.Paralelisht, po vijon puna për modernizimin, rritjen e shpejtësisë dhe cilësisë së shërbimeve në zyrat e shtetit, ku rol të rëndësishëm luan edhe platforma shqipëriaqëduam.al, si instrumenti i çdo qytetari për të adresuar probleme të lidhura me administratën shtetërore.

Gepostet von Edi Rama am Mittwoch, 7. November 2018

Lër një koment

Please enter your comment!
Please enter your name here