Trupi juaj ka nevojë për të- Si mund të ju bëjë më të shëndetshëm përdorimi I një diete sezonale

Përkrahësit thonë se ushqimet që hahet në sezon ofrojnë vlera ushqyese që përputhen me kushtet e një kohe të caktuar të vitit.Kur zhiva fillon të ngjitet dhe ju e gjeni veten duke kërkuar lëng domatesh, kjo mund të jetë më shumë se neps.

Mund të jetë mënyra e trupit tuaj për t’ju dhënë vlerat ushqyese të nevojshme.Susan Rappaport, këshilluese e të ushqyerit dhe themelues i NuYu Revolution, një studio stërvitjeje në Neë York City, po përshkruan një teori të njohur si “ngrënie sezonale”

Ideja shkon përtej ngrënies së frutave dhe perimeve që janë në sezon, sepse ato janë më pak të shtrenjta ose kanë shije më të mirë.

Në të vërtetë, Rappaport thotë se ne duhet të hamë atë që është në sezonin sepse është projektuar për të furnizuar trupin tonë me saktësisht atë që na nevojitet kur kemi nevojë më së shumti.

“Ne marrim vitamina dhe ngrohtësi nga dielli, kështu që kur fita është më e shkurtër, është e rëndësishme që ne të hamë ushqime që plotësojnë këtë mangësi, si dhe ato që na mbajnë ngrohtë”, tha ajo për Healthline. “Dhe në

mënyrë të njëjtë, kur ka një bollëk të diellit, është e rëndësishme që t’i plotësojmë trupat tanë me ushqime që na mbrojnë nga dielli, si dhe na mbajnë të freskët”.

Si funksionon ngrënja sipas sezonit

Merrni verën, për shembull.

Rappaport thotë se gjatë muajve të ngrohtë kalojmë shumë më tepër kohë jashtë. Ne jemi më aktivë dhe dita është e gjatë. Gjithashtu djersisim më shumë.

Nga ana tjetër, natyra na jep disa nga ushqimet më hidratuese të vitit – manaferrat, tranguj. Po ashtu na jep ushqime me burime të pasura të karbohidrateve, të tilla si pjeshkë, pjepër dhe misër.

Në vjeshtë dhe në dimër, kur gjërat fillojnë të qetësohen dhe ditët bëhen më të shkurtra, ne dëshirojmë më pak lëng nga pjeprat dhe sallatat e freskëta.

Në vend të kësaj, trupat tanë lëvizin drejt ushqimeve ngrohëse si supë me perime, arra dhe avokado.

Vjeshta na sjell të korrat më të mëdha të mollëve, një frut që është i mbushur me fibra për të na ndihmuar të tretim ato ushqimet më të rënda që po ha për ngrohtësi.Duhet përmendur edhe shumëllojshmëria e agrumeve të dimrit që na furnizon me doza të mëdha të vitaminës C, një nga mbrojtësit më të mirë të natyrës kundër shumë baktereve dhe viruseve që përhapen në muajt e ftohtë.

Rappaport thotë se kur hamë sezonalisht, duke konsumuar fruta dhe perime në kohën kur natyra na i jep, trupat tanë përfitojnë duke u bërë më të fortë, më të shëndetshëm dhe më të lumtur.

Të gjithë këta faktorë mund të përmirësojnë balancën dhe ndoshta të çojnë në humbje peshe.

“ky lloj i të ngrënit na jep një dozë të përditshme të vitaminave në formën e tij më të pastër,” thotë Rappaport. “Gjë që na bën më të vetëdijshëm për nevojat e trupit tonë dhe sjell mirëqenien fizike dhe ushqyese në qendër. Kur marrim atë që na nevojitet, ndihemi më mirë dhe më energjik “.

Lër një koment

Please enter your comment!
Please enter your name here