Është e mundur të mbani shkëlqimin e syve dhe t’i bëni të duken të shëndetshëm nëpërmjet ushqimit të duhur dhe një jete të disiplinuar. Ushqimi luan një rol të rëndësishëm në shëndetin e syve. Vitamina C, E, A dhe zinku ndihmojnë në uljen e problemeve të syrit me 35%. Tek këto ushqime i gjeni me shumicë të gjitha këto vitamina:

1.Speci i kuq- Specat e kuq kanë shumë vitaminë C. Kjo është e mirë për enët e gjakut në sytë tuaj dhe shkenca sugjeron se mund të ulë rrezikun e marrjes së kataraktave. 2. Farat e lulediellit dhe arra- Një kuti me këto fara ose bajame ka gjysmën e sasisë së vitaminës E që USDA rekomandon për të rriturit çdo ditë. Një studim i madh zbuloi se vitamina E, së bashku me ushqyesë të tjerë, mund të ndihmojnë për të përkeqësuar degjenerimin e ngadalshëm makular (AMD) lidhur me moshën.

3.Bimë me gjethe jeshile- Lakra jeshile, spinaqi dhe zarzavatet janë të pasura me të dyja vitaminat C dhe E. Ata gjithashtu kanë karotenoidet lutein dhe zeaksantin. Këto forma me bazë bimore të vitaminës A ulin rrezikun e sëmundjeve të syrit.

4.Salmon- Retina juaj ka nevojë për dy lloje të acideve yndyrore omega-3 p: DHA dhe EPA. 5.Patate e ëmbël- Frutat dhe perimet me ngjyrë portokalli si patatja e ëmbël, karrotat, mango dhe kajsi janë të larta në beta-karotene, një formë e vitaminës A që ndihmon shikimin.

6.Mishi shpendëve- Zinku sjell vitaminën A nga mëlçia në retinën tuaj, ku përdoret si pigment mbrojtës i melaninës. 7. Fasulet dhe bishtajoret- Fasulet janë të pasura në zink.

8. Vezët- Zinku në një vezë do të ndihmojë trupin tuaj të përdorë lutein dhe zeaxanthin.Ngjyra e verdhë – portokalli i këtyre përbërjeve bllokon dritën e dëmshme blu për të dëmtuar retinën tuaj. Ato ndihmojnë në rritjen e sasisë së pigmentit mbrojtës në makulën, pjesën e syrit që kontrollon pamjen qendrore. 9.Kungulli- Trupi juaj nuk mund të bëjë lutein dhe zeaxanthin, por ju mund t’i merrni nga kungulli gjatë gjithë vitit. Kungu i verës gjithashtu ka vitaminë C dhe zink. Lloji i dimrit do t’ju japë vitamina A dhe C, si dhe acide yndyrore omega-3.

10.Brokoli dhe lakër Brukseli- Këto perime janë të pasura me vitamina A (si lutein, zeaxanthin dhe beta-carotene), vitaminë C dhe vitamina E. Të gjitha janë antioksidantë që mbrojnë qelizat e syve nga radikalet e lira.